what's up?



Vad är det med flator och fest varje helg?
Många fler än "bara" dessa som ska ut ikväll, orkade inte skriva upp alla.
Men såhär ser det ut varje fredag och lördag, i princip alla dricker hela tiden..?
Det räcker väl med någon helg då och då, inte exakt varje?! Fast, it's your choice, dudes.
Men jag skulle ledsna på alkohol, om man drack mycket alltså, jag vet ju inte hur hårt dessa brudar kör osv.



Jaja, alla planer gick åt skogen, så i ended up alone tonight.
Men då får jag inviga en av mina planksteksbrädor som jag köpte igår, och baka lussebullar alldeles själv, och så kan det ju vara ibland! Men det blir väl ändå rätt mysigt, och lite skönt att göra allt själv, och ta den tid man behöver!

Jaja, nu ska jag ringa en vän, och börja med maten!




Forever alone.


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0