Vad händer?

Jaaa, nu råkade jag visst göra en blogg. Och jag som alltid säger att jag inte tycker om bloggar? Oops.
Haha nej men seriöst, får se om jag klarar av att hålla denna vid liv!

Har varit helt död idag, men det var det lätt värt. Hade hur kul som helst igår! Och som sagt: Man mår som man förtjänar..
Just nu ser jag på "Så mycket bättre" på tv4play. Känner mig.. gammal? Hahah, men så kan det vara ibland!
Ska snart ta ett varmt skönt bad, sen får jag se om jag orkar städa undan lite från igår, är ju en del jobb.
Sen tänkte jag faktiskt försöka lägga mig tidigt ikväll, ska börja med insomningstabletterna som blivit utskrivna till mig, så jag hoppas att dom funkar nu!




Nu drar jag iväg till badrummet, vi hörs! Eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0