Tröttis

Som sagt, först var jag i skolan, men på lunchen kom Matilda och Elin förbi, så vi och Melinda drog på frasses och käkade lunch, gott!
Efter skolan for jag in till stan för att möta Sara, och sedan tog vi bussen tillbaka till mig.
Blekte utväxten på henne, åt sedan nachotallrik hemma hos mig, gott var det! Sen fortsatte jag pyssla med hennes hår, och det blev rosa, skitgulligt. Har dock ingen bild...
För ungefär en timma sen så tog hon bussen hemåt. Så jag har hunnit diska bort från middagen, tagit mig ett varmt skönt bad, och nu ligger jag här i sängen och ska alldeles straxt sova, vet att det är tidigt, men är vääääääldigt trött.


Dagens inköp:

Måste börja fixa mitt hår, men är för lat för det, hihi.




HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0