nothin' at all

Ja, idag har jag faktiskt inte gjort nånting alls! Hur skönt som helst.
Ska snart ta tag i middagen och sedan städa undan precis allting. Ska bli så jävla skönt att ha en fin lägenhet igen.
Måste försöka hålla det så också...
Tänker även försöka vara duktig och sluta äta såntdär gottigott. (MEN COLA DAGLIGEN MÅSTE JAG HA!!!) Kommer förmodligen faila, men det gör ingenting! Ska ta tag i träningen igen också, minst två ggr i veckan var det sagt! Och jag kommer ju inte hinna ikväll, så antingen imorgon på morgonen eller senare under dagen får det bli.

Ska ta för- och efterbilder på lägenheten, så jag får se hur duktig jag varit, ehe. Alla kommer typ /care. Men det gör inte heller nånting!!



såhär ser jag ut då jag dricker min cola.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0