Magnus Betnér<3

Ah tja, jag somnade typ 6 imorse, wth? Vaknade alltså 8 men lyckades inte ta mig upp. Så nej, jag for inte till skolan, men så kan det ju faktiskt vara ibland! Men det här är inte det viktiga..

MAGNSU BETNÉR KOMMER HIT, TILL SKELLEFTEÅ DEN 15 DECEMBER, OCH JAG MÅSTE (VERKLIGEN MÅSTE) SE HONOM.
Jag må vara flata, men han är faktiskt min drömman :$ typ.

Och om ingen vill se honom med mig, ja men då drar jag dit själv och får vara forever alone. JAG BRYR MIG INTE. Magnus Betnér vi pratar om ju!!


<3

För att byta ämne så borde jag diska, städa och fara på gymmet. Men jag har inte ens klivit upp ur sängen, inte en ätit frukost osv.
Får nog göra frukost snart, börjar bli ashungrig. Sen ser jag väl om jag orkar städa, kan ju åtminstone ta bort det mesta? Sen det där med gymmandet, ja, det kanske är smart att dra iväg på det ikväll. Så jag får känna mig duktig alltså. Har ju inte gymmat på aslänge pga stockholm-resan med Hanna..

Tänkte ladda upp en bild då jag äter mig tjock, men tror ni att jag har det? NEJ.... Får ta en idag, till nästa gång det behövs en..!

Ni får väl en bild på mig sen jag var liten och åt på en klubba. CLOSE ENOUGH!



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0