kåt?

Haha, jag la nyss upp en bild på dayviews, med texten "Hej". Sådär klockan 3 på natten så får man visst kåta grabbar som skriver till en.
Jag började skratta.


Tycker det är gulligt med patetiska människor!!

Nej men hur som helst, så sitter jag och min vän Sofie (känn dig hedrad som står med här) och snackar om sex och sånt. Askul!!
Det är seriöst jätteroligt att babbla på om sex. Lovar!

Förutom det så bestämde vi att vi ska käka plankstek nästa helg, kommer bli jättegott, och roligt såklart!
Hm jaa, jag borde sova egentligen, men känner mig inte alls trött. Och det är roligare att prata sex än att sova!


Här har ni en snyggingen också!



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0