Justja

Glömde bort att jag hade en blogg.
Fast näää, jag har faktiskt bara varit hemma i Lycksele och legat död i soffan framför tvn, vi har faktiskt inget internet i den där lägenheten där.

Men nu är jag här i Skellefteå, åkte hit med farmor, farfar och Frida-kusin, gick sedan på ett möte jag hade inbokat.
Sen chillade jag och Frida @ mah place. Halv 6 så åkte vi till Skellefte Kraft Arena. Åt mat och såg hockey (SAIK - Brynäs). Nån kom på idéen om att tippa på vem som vinner med vad och blablabla. Jag var den enda som trodde att Brynäs skulle vinna, (vafan, måste ju tänka på hur oddsen ser ut!!) och tror ni att jag vann eller? HELL YEAH, 300 kroner rikare. SCORE!
Och eftersom jag är helt obrydd om hockey, så var jag då nöjd och belåten över pengarna. HAH.

Har fortfarande ont i halsen och ont i öronen har jag fått också. Öron, näsa och hals sitter ju ihop på nåt jävla vänster. Äh, skit samma. Nu ska jag vara social med Frida och hennes hundis Vectra!



Såhär såg jag ut då jag var 12 år, på boda borg med min klass. HAHAHAHAHA <3


Tillägnad mina vänner på skola.


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0