Just sayin'

Är ganska glad över att jag märkt vilka vänner som var falska.
Jag stod vid eran sida fram tills nu, eftersom jag inget får tillbaka. Så nu kommer jag finnas lika lite för er som ni gör för mig. PUSS.

Sitter och dricker nyponsoppa, eftersom min hals behövde helg från vanlig mat. Så flytande it is.
Är trött som ett as på att bara vara hemma om dagarna. Men jag är inte nog pigg för skola heller....
Hm, jaja, eftersom inget händer om dagarna så finns det väl inget att skriva?

Imorgon ska jag städa lägenheten, åka in till stan och möta Natta, vi ska käka glass hos mig. Det är planerna! Haha lät fullkomligt normalt alltså.

Men ja, fuck it, nu drar jag!




och en till!





HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0