I'm alive

Jaaa, jag lever!
Igår opererades jag. Så nu har jag väldigt ont i halsen. (opererade mina halsmandlar som har spökat i 10 månader..)
Har iaf fått i mig glass, lite soppa, ett ägg och pyttelite fil! Väldigt jobbigt att äta då det gör nog ont att svälja sitt eget saliv. Men jag ska inte klaga! Får lida och sådär i några dagar, när det läkt så kommer jag ju vara fri från uppsvällda halsmandlar osv. Så lite positivt är det ju!!

Nu sitter jag iaf i soffan i stugan. Bror2 och Mathilda är i den andra stugan (som håller på byggas) med mor och far. Frida-kusin är hos Lasse som bor mittemot nystugan. Vet ej om jag ska åka med henne till Lycksele imorgon, eller åka dit med pappa sådär tidigt på morgon.. Hmm, vi får se!

Nu ska jag fortsätta se tv, även fast det inte är något bra där.. (ska även tycka synd om mig själv, för att jag kan!!!


En suddig bild på min bebis!


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0