"haru ätit?"

Hörde nyss en unge utanför mig som skrek till sin coola kompis "haru ätit?". Och då kom jag på: Nej, jag har inte ätit, kanske dags för det?
Jaaaja, jag slutade halv 12 idag, det ägde. Så jag var på Partaj och köpte lite grejer, ska icket avslöja vad! hihi.
Pratade en stund med Sabbolebbo (tog ellos smeknamn på henne) som berättade den bästa nyheten "jag är singel nu." WOOOOH, party. Så nu bestämde vi att på lördag, så ska jag ta med henne till mig i skellefteå och partaja med vänner. Kommer bli awesome.

Och på tal om awesome: GISSA VEM SOM HAR BILJETTER TILL MAGNUS BETNÉR NU?!?!?!?


Yeah, you heard me! (fint babyface) Min, Ebbas och Melissas biljett jag håller i.
sweeeeeet.

Tänk er:

denna snygga man ska jag se, om bara någon vecka. Ni borde verkligen vara avis.



Nej nu ska jag kasta iväg mig själv till köket (där jag hör hemma) och laga mat. GOTT.



true story bro.


HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0