dumma internet!

Jaaa, jag åkte visst till Umeå igår! Min mor & far bjöd på lunch, kinarestaurang. Inte helt fel alltså!
Sen när vi åkt till stugan så tog jag mig en powernap, för det behövdes verkligen!! 
Eftersom det inte finns så mycket att göra här i stugan så finns det inte mycket att berätta heller, men hur som helst, så åt vi hängmörad entrecôte och potatisgratäng till middag, satan så gott det var!

Åh, måste ju säga det att mamma har köpt en chokladkalender åt mig, såååå glad jag blev!!

Jaja, jag ska fika nu och sånt nu, måste hinna med bussen jag ska åka med hem till skellhell.
Får väl se om jag gör ett roligare inlägg där hemmaaa! Oh btw, internet här suger, askul.




Fin bild på mig och bror då vi jobbade förra jullovet.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0