duktig

Var så satans trött imorse, men jag klev faktiskt upp och tog mig iväg till skola ändå! *Duktig*
Kan det inte bli helg, typ nu?
Har även hunnit med att handla mat på ica, fast nu är jag sådär astrött igen, frågan är om det är värt att ta en powernap, eller tvinga sig va vaken? Hmm, we'll se about that.

Just ja, tänkte ju gymma idag också, men jag orkar inte, får kanske göra det imorgon istället! Haha lat jag är..
Nej, ska fortsätta vara forever alone och glo på serier. Det är det närmsta jag har till kompisar<3 fast nä, nu driver jag ju bara...

Anledning till att jag aldrig tar egobilder:



Fast kan vara snäll och visa en bild sen stockholmresan med hanna. Innan jag klippte mig alltsååååå!



PEACE OUT

Kommentarer
Postat av: Knut

Du är verkligen vacker måste jag säga! Skadar inte mig om du lägger upp fler bilder ;)

2011-11-07 @ 18:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0