Don't stop believin'

Gick på ica tidigare, skulle köpa lite mat, mjölk och sån skit man nu behöver!
Men istället så svartnade det för ögonen och jag höll på svimma.. Kan bero på att min kropp är fan att få i sig en massa mat om dagarna, och det varit en kraftig förminskning dom senaste 10 dagarna. (Ännu en gång - jävla operation!) Så nu har jag vilat upp mig, ska dricka lite nyponsoppa, käka glass och göra ett nytt försök till att handla. Haha, jag ska verkligen klara det...!



TRUE STORY.

Eh jaa, på torsdag skulle jag umgås lite med Natta! och på fredag ska jag luncha med Mel! Awesome.


Nej, nu ska jag äta min glass i min ensamhet.



Såhär ser min "morgonfrilla" ut. Ganska fint va?



HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: majbritt

fina morgonbröst

2011-11-22 @ 20:22:26
Postat av: Bästa Elin!

Har du gått ner i vikt ? :O

2011-11-22 @ 21:20:52
URL: http://stromstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0