cleanin' time

Ojjj! Har inte hunnit uppdatera bloggen än..
Men imorse så råkade jag visst vakna lite sent, som tur var så gjorde det faktiskt ingenting, eftersom vi håller på med ett grupparbete, och vi skulle springa omkring på affärer och leta nå grejer, så fick ingen frånvaro!
Var egentligen ganska trött och less, hade ingen lust alls att fara tillbaka till skolan för att klippa på eftermiddagen. Men gjorde jag det ändå? JA. För jag ska sköta mig, hihi.

Efter skolan tog jag mig en sväng till stan, tänkte skynda mig in på Clas Ohlsons, för att hinna med bussen som skulle gå tillbaka till mig en kvart senare. Tvingade med mig Hanna, gick till Clas Ohlsons och köpte det jag skulle ha, och gick sedan tillbaka mot bussarna, tog inte ens 10 minuter, jag är så sjukt grym alltså!

Så nu har jag pappas julklapp klar, awesome.
Då jag kom hem råkade jag visst somna, och råkade sova i 4 timmar dessutom, oops?
Så nu har jag nyss ätit middag, och ska alldeles straxt städa och diska. Får ju besök imorgon, så det kan ju inte se ut som det gör nu! 






Saknar våra Ello&Soffo-på-skola-bilder. <3




HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0