Bio!

Var i skolan idag, slutade 12, som tur var! Fick mig lite av en mjukstart, haha.
Har hunnit ta en powernap, plockat undan lite kläder från golvet, käkat middag, chillat. Nu ska jag på ica, köpa lite choklad och en festis eller något! Sen ska jag försöka plocka undan mer och diska det som behövs. Får se hur mycket jag hinner, måste ta bussen in till stan ikväll också!
Ska se Paranormal Activity 3 med Hanna, Lisa, Nellie, Gabriella och vilka fler det nu var. Inte för att det är värt att se den på bio egentligen, den lär ju vara sämst, men vafan. Roligare att umgås med folk än att sitta hemma ju!

Till Elin: Jag undrar verkligen om jag har gått ner i vikt, har ingen våg och kan icket väga mig, men ska köpa en någon gång snart. Har ju inte kunnat äta riktig mat på över en vecka, så mycket möjligt att jag gått ner något kilo!


Nej, nu ska jag ta mig iväg till ica.




HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0