awesome

Fick höra idag att vi skulle göra en hemuppgift imorgon istället för att vara på skolan. Lite awesome alltså!
Har faktiskt redan nu gjort klart den, så jag kan få en hel dag för mig själv. Alltså dra och gymma och städa lägenheten. Härligt...
Ska nog ta mig en till cola snart, måste ju få belöning för att jag gjort så bra på uppgiften!! hahaha eller så var jag ganska värdelöst. Men w/e.
Just ja, ska tydligen pierca en snubbe i hans nipple imorgon också. Roooligt!!

Jaaa, vad ska jag göra nu? Fortsätta dryga runt på internet och dricka cola? Hah, lär väl bli så...




fick damp och tog massa bilder med camen, ehehehoiohiohuuhehee. Men ni får bara en, SUCKERS!

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0