WHY CAN'T WE JUST STAY TOGETHER?

För att jag ska hem till min familj om en timme?!
Shit, jag ska hem om en timme...... MÅSTE PACKA, ÄTA FRUKOST, DISKA OBOYGLASET OSV OSV. Lyckat.
Men jag är snabb som vinden, så det är helt okej!!
Jag hade faktiskt tänkt lägga in bilder på hur fint det är i lägenheten, men jag inser ju nu att jag har fan ingen tid, jag måste börja stressa på här borta. Men så kan det gå!

Får se hur duktig jag kommer vara på att blogga där borta i Umeå, annars så får ni sakna mig några dagar.........
Vet att det blir svårt, men vafan!


MEN FÖRSÖK SJÄLV ATT SE BRA UT I EN CAM, BARA NÅGRA MINUTER EFTER ATT DU VAKNAT. NEJ DET GÅR FÖR FAN INTE.




















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0