tråkig fredag?

Eller jag skulle nog hellre beskriva den som "skön".
Varit inne i stan en sväng efter skolan, satt in alla mina lösa pengar på kortet, så nu kan jag betala min skulder till bror 1 och mamma. That's goood. Hatar att vara skyldig folk pengar!
Träffade även Melissa där inne, det var nice. Vi chillade på waynes, hon drack en chai latte, och jag satt och kolla på medan hon drack den, ehe.

Nu är jag iaf hemma, och ska inte hitta på nåt alls ikväll tror jag, har ingen lust eller ork så.
Tänker istället städa lite, kommer gå snabbt eftersom det ser rätt bra ut här inne sen sist. Sen tänkte jag laga gorumetmiddag till mig själv, gott!

Ah, får se om jag följer mina planer eller icke.

Ny bild, ny hårfärg:


Vad tycks?











HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: pappa reine

fint

2011-12-19 @ 02:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0