There'll be peace when you are done

Såhär känner jag att dagen är:


Glömde idrottskläder, sen fick jag höra "ni ska ta en promenad". Så ja, ut i 18 minusgrader för att gå nånstans som jag inte vet vars det är, elakt. Vi var dock smarta nog att ta bussen dit, och sen gick vi bara tillbaka till skolan, så det blev inte en överdriven promenad, jag frös typ ihjäl nästan. HATAR KYLA. HATAR VINTER.

Aja, har bara varit hemma sen jag slutade, har inte orkat med att göra något, så ska väl försöka trycka i mig nå mat nu.
Denna dag har BARA varit jobbig.
(Tänker på dig Adéle, puss.)

Tycker den kan bli imorgon nu, haha.





JAG ÄR PÅ VÄG. MAT NU.













HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0