Someday we gonna dance with those lions


Jag dog. HAHAHA, inte pga memen, (även om det är true story)utan för hunden. HAHAHA kolla hur den ser ut?! så jääävla roligt.

4 dagar kvar till Betnér med Ebba och Melissa nu. Awesome.
Och till jul ska jag och mamma äntligen ta tag i mitt namnbyte. Så förhoppningsvis lär jag heta Sofia Mikaelsdotter efter nyår osv. Så sweeet.

Haha jag vaknade btw 10.30 idag, såg en massa 2½ men, och till slut somnade jag igen.
Nu ligger jag i sängen och pratar med Adéle på msn. Borde snart duscha, klä mig och börja städa.















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ella

trodde din pappa hette arne

sofie arnesdotter

ja

2011-12-19 @ 01:58:54
Postat av: ella

varför ger du min kommentar ingen uppmärksamhet, gem ig uppmärksamhet? Skriv till mig på facebookchatten iaf??

2011-12-24 @ 22:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0