OH SNAP

I torsdags kom Ebba hit ju, för vi skulle se Betnér. Därav att jag inte skrev något. (HAN ÄGDE BTW.)
Sen på fredagen så åkte vi till Lycksele, hon for hem till sig, och jag åkte ut till min fasters stuga. Åt middag där med faster, hennes man, kusin, hennes pojkvän + hans dotter och farmor. Det var trevligt.
Sen tänkte jag åka hem på lördag, vid 13. Men så blev det icket. Var med Ellen istället, och sen for jag till stugan igen med samma människor!
Den kvällen var lite.. jättebra. hehehe!
Och ja, nu är jag hemma, tog en sväng förbi hos Sofie, så vi satt och pratade, drack lite kaffe och hade det trevligt.
Har inget internet i Lycksele, därav att jag inte skrivit nåt. Okej?
Men nu blir väl folk glad över att jag uppdaterat min helt ointressanta helg! HAH.
(hej jättemycket text, typ längsta jag någonsing skrivit? hahahah!)


aaaaw.


ser bred och söt ut, men jag gillare.











HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0