Mitt hopp är en skadskjuten kråka

Imorgon ska jag hem till civilisationen. ÄNTLIGEN!
Är så less på att ha ett mobilt internet som inte alltid funkar. Och det är ju mammas, så jag kan inte använda det när som helst heller...

Var på Ikea idag iaf. Köpt mig ett köksbord + stolar. Och lite annat smått och gott. Är svinigt nöjd.

TRIBUTE TO IKEA. hahah eller nåt sånt.

Imorgon ska jag gå omkring på stan i Umeå med Ello, sen buss hem till Skellefteå! Ska bli rätt så skönt. Kan dock inte ta med mig mina saker på bussen. Så mor & far får leverera dom senare. Blir också bra.
Har pratat ihop med Ebba om att måla om köket hos mig också. Så när jag är klar med köket så kommer jag nog inte vilja vara någon annanstans! Köket - där kvinnor hör hemma<3 Me like.

Lovar att jag kommer ta för- och efterbilder på hur det ser ut nu, och hur det ser ut då jag grejsat på. Fast det kan ju ta sin tid...


Nej, nu ska jag gå och dricka cola, prata med föräldrarna, sen lägga mig i sängen och se 2½ män. JAG GILLARE...




WHY YOU NO UPLOAD PICTURES OF MEMES?! - tänkte jag precis. Men som sagt. Är i stugan (skogen) så jag kan inte. Det får bli imorgon eller något.















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: frida l

jag hatar ikea

2012-01-02 @ 21:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0