Julstämning på topp

Känner verkligen att det är december, tack vare älskade julradio.se. Finns nog inget bättre än det, hihi.
(vet att jag tjatat ut det på facebook, gaymode och ec.) Men det är så värt att tjata om det, för det är verkligen bäst, i promise.

Min lärare hade gått hem idag, för hon kände sig sjuk, så mentorsamtalet blev inte av. Så jag och pappa gick ut med hundarna istället, och for sedan in till stan och åt plankstek med människorna jag nämnde i förra inlägget. Gott som satan kan jag lova!

Nu sitter jag och är glad, för det är december och allt äger. PUSS PÅ LIVET.



meme-julkort typ?


nu ska jag fortsätta lyssna på julradion, prata med folk på msn osvosv.



HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0