It's all fun and game til' someone gets hurt

Imorse hade jag tänkt tvätta, men tror ni inte jag somnade typ vid 4, så jag vaknade av att min mor ringde och väckte mig 8.10. Ooops, ingen tid till att tvätta där inte, så jag gjorde mig i ordning och for till skolan.
Hade engelska redovisning, gick kanoners kan jag lova, haha. Sen kom Engla förbi på skolan!
På rasten så gick jag och en massa till fiket, och jag sa "jag diskar om jag får en cola, lätt värt det!!" Och så blev det också. >>> JAG KAN AGERA HEMMAFRU OM JAG FÅR COLA TYDLIGEN. <<<


Men vem kan avstå denna goding? Seriöst, jag vill veta.

Har sedan varit hos Engla, ätit där, tog en powernap. Sen kom jag hem för typ 1,5 timme sen. Har bara chillat här vid datorn, pratat lite med Edit om att träffas imorgon! Awesome.

Nu ska jag faktiskt ta mig ett varmt välförtjänt bad (och en cola hihi) sedan sova(?) Ska påbörja mitt uppdrag Städa-Lägenheten-Kliniskt-Ren imorgon. (ÄNNU MER HEMMAFRU FÖR FAN!!! Vet att folk vill gifta sig med mig...)


Jag gillar min nalle.














HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0