idiot

Vafan äre mer snubbar och deras jävla "jag kan göra dig straight igen." NEJ, du kan verkligen inte göra det, jag lovar.
Låt mig få vara gay, låt mig få ligga med brudar och låt mig få känslor för brudar. Dom kan vara ett helvete ibland, men ändå så underbara och fina.
Ni snubbar som sitter och säger att ni kan konvertera mig till straight, ni är bara patetiska. Så egentligen så får ni mig ju att bli ännu mer gay? Idioter.
Har inget emot killar eller så, men när det väl kommer till den där biten med att få mig att tycka om dom mer än brudar, då svartnar det för ögonen, att man inte kan förstå ett enkelt jävla "nej". Utan det ska gå så långt att jag får världens rageattack och skriker som en jävla.. jag vet inte vad? Äh, jag hatar det, och tycker ni kan lära er sluta hålla på sådär.

Jag är gay, lev med det.
TACK.




Jag och Sara, då vi skulle jävlas med Haaaampus! Typ.. 2009?


Jag och Emmut, påsklovet 2010?













HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0