I need a doctor

Eller kanske inte en doktor.. Men hjälp behöver jag iaf!
Ska måla om mitt kök, har tänkt att det ska vara vita väggar med ett svart stort motiv på ena väggen. Men vad ska det vara för något?





Där är några idéer. Men det kan bli något helt annat. GE MIG FÖRSLAG TACK. Eller, kommer nog inte få nåt förslag, men jajajja w/e.

Funderar fortfarande på vad jag ska göra på nyår.. Lycksele, Skellefteå, Umeå eller Haparanda..? Förslagen jag har fått. Just nu lutar det nog mot Happiiiiis. Bara för att!

Nu ska jag iaf laga middag, käka den och sedan ta ett varmt skönt bad. Är så jävla frusen...


WTF MOMENT..........


TILL ELLO (och alla andra som kikar på Supernatural):


















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

så kul att du ska måla om och fixa. Jag tycker alltid träd är väldigt fint på väggar! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2012-01-03 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0