Hang it on a shelf in good health and good time


Inte min bild, men sådär rent är det typ i min lägenhet nu.
Eller ja, i alla rum förutom ett, som jag ska städa om bara en liten stund. Och fysatan så fint det blir.
Man vill typ gifta sig med både mig och min lägenhet. Jag skojar inte heller!

Träffade min gamla granne Edit idag, sist jag träffa henne var jag typ.. 7? och hon var väl 15 då. Haha! Det var jättetrevligt faktiskt.
Sen har jag pratat med fina Adéle i telefon en stund. Och nu peppar hon mig till att städa, så fint.

Efter jag är helt klar med städeriet, så ska jag fan göra plankstek, bara för att jag kan och för att jag förtjänar det. (Så duktig som jag är!!)

Imorgon åker jag till Umeå, bygga lite på huset kanske? Får se. Måste slå in julklappar osv. Men fyfan vad bra jag ska ha det där, slippa laga mat och städa. (Fast jag gillar ju att laga mat...?)
Aja, allt äger, speciellt jag själv.

KOLLA BARA!!!!

inte för att man ser hur mycket allt äger. MEN WHATEVER.













HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0