gomorrrrron!

Började dagen med att slå på julradion (så lovely), öppnade en lucka i min chokladkalender och värmde en lussebulle till frukost. Det enda som förstör denna morgon är att jag är förkyld. Annars hade dagen varit perfekt, just sayin'!
Snart ska jag stiga upp och fixa mig i ordning till skolan. Har bara matteprov, sen slutar vi, så får fara hem rätt snabbt då, sweeeeet.
Sen idag, 13.20 så ska jag ta bussen till Lycksele, äta middag med farmor, farfar, bror 1, kusin-fredrik, eva och kennet. Tror att vi skulle äta farmors kyckling, fysatan så jävla gott!!

Får se om jag uppdaterar nåt mer idag, man vet aldrig med mig!

Jag känner lite såhär idag:



och lite såhär också:






HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0