Go to sleep bitch (whaaat?)

Jag försökte iaf sova.. Men jag började tänka en massa grejer, och fastnade vid datorn igen. Så nu är jag sådär lagomt pigg. (fram tills jag skrivit klart blogginlägget elleeeer?)

Jag "råkade" ta fram en 2mm-kanyl och trycka den genom mitt öra, oops. Älskar då jag får såna impulsidéer för mig. Nu har jag alltså en finfin industrial igen.

vet att jag är söt, och att staven är hur lång som helst, men ta en till titt på bilden. DÄR ÄR MITT CAREFACE.

Ehm ja, vad har mer hänt? Ingenting...


Av nån jävla anledning tänker jag direkt på Ello. Varför? Det vet varken du eller jag.

Har skrattat en hel del åt en massa såna här bilder, och några videos jag kollar på.
"Go to sleep bitch" bara för att jag skrev det där så fick jag Eminems låt på hjärnan... Sånt som händer. Så jävla random btw.

Ah, whatever. Jag är glad.  (Ofta jag kommit upp i hela 16 läsare igår, inte mycket, men jag sitter ju inte och visar alla människor att jag har en blogg.. så brukar vanligtvis vara kring 8 pers som läser.)
















HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: ellosnällo

blir så glad att du tänkte på mig <3

tår i ögat

2011-12-26 @ 00:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0