everybody was kung-fu fightin'

Här sitter jag bredvid min tjocka bror och min söta vovve. Emil spelar NHL, och Mocca tittar skumt på mig.. Antaligen för att jag läser detta högt..
Min jul var helt okej, fick det mesta av det jag önskade mig. Nu är det bara att springa ut på stan under mellandagarna för att skaffa mig ett nytt köksbord och ett knivställ. (Skålar också, om jag har råd.)

Känner mig lagomt sliten, och funderar på att duscha snart... Sen ska jag spela xbox med Emil, för att jag kan.

Neeej, nu har jag ingenting mer att säga, har ju redan varnat om att internet här suger = dålig uppdatering!!


Jag kan verkligen se söt ut när jag väl vill, AM I RIGHT BITHCES? haha.



















HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0