Clap your hands you motherfuckers

Jag är ju så duktig på att uppdatera, känner jag. Är ännu duktigare på att somna i tid. hihi!
Pratad med sabinaaaaa i över en timme nyss, det var fint, kändes kul att få prata så länge!!

Imorgon måste jag upp tidigt för att gå till skolan mycket tidigare än vanligt. Ska in på frisörbussen och köpa lite grejer, jobbigt, men lätt värt det!
Nu ska jag iaf ta mig ett glas oboy, borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen för att se nån serie och sen sova.

Bästa kommentaren för idag var nog "Min pojkvän såg en bild på dig och sa: alltså, hon tror ju typ att hon är pikachu..." HAHA dog.


true.


slänger in en till söt bild:














HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0