ändrade planer

Blev inte av att jag träffa Natta ändå, hon missa bussen. Så jag drog på fest i Ostvik istället! (hihi gillar namnet.)
Det var jag, Lisa, Nellie, Hanna, Jonna, Emma, Lisa, Jonna och Jessica. Så lite utav en brödfest. Vi hade iaf kul, vilket är det viktigaste! Kvällen slutade med att jag erbjöd Jonna ett hångel, för hon hade pratar om det tidigare. Haha, så sjukt. Och alla blev chockad, lite kul där ja.

Åkte med Nellie hem, så nu är jag hemkommen, och lite nyktrare än innan! Ska käka kvällsfika (nattfika?) och sen sova.
Så det här blogginlägget var lite onödigt kanske? Vad vet jag? hihi.



Matildas mästerverk en gång i tiden.


söt bild sen i juni. men ungefär så smart ser jag ut att vara just nu!




HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0